kuli bangunan raih 99530000 juta mahjong wins 3masinis kereta raih 88550000 juta mahjong wins 3barista kafe mendadak raih 77980000 juta mahjong wins 3teknisi lift heboh raup 66320000 juta mahjong wins 3pekerja harian sukses raup 90 juta mahjong wins 3pemuda sukses raih rp38800000 mahjong wins 3pemuda pengangguran raih 48200000 juta mahjong wins 3ibu rumah tangga menang mahjong wins 3nelayan sederhana temukan pola gacor mahjong wins 2 kantongi rp94800000 jutapenjaga warung kopi malam menang rp58230000 juta dari mahjong wins 3nelayan tua mengejutkan warga usai bawa pulang rp66200000 juta mahjong winskisah mengejutkan satpam sukses kantongi rp79430000 lewat mahjong wins 3slot depo 10kslot thailandasiaklubmacauklubheylink macauklubheylink hksbetheylink leo1131viral asiaklubviral macauklub

رسانه شناسی تبلیغ دینی

شکل یک تصویر
وضعیت فعلی
ثبت‌نام نشده
قیمت
۲۲۰۰۰۰

امروز وسایل ارتباط جمعی (رادیو، تلویزیون و اینترنت) از مهم‌ترین لوازم زندگی ما شده اند و بدون هیچ مانع و محدودیتی مرزهای جغرافیایی را در می‌نوردند و از مهم‌ترین راههای کسب آگاهی و اطلاعات و از فراگیرترین، عمومی‌ترین و توانمندترین منابع معرفتی بشر به شمار می‌روند.

این ابزارهای تبلیغی که با رشد فزاینده‌ای در حال تعدد و تکثرند، برآن اند که با تهیه و پخش برنامه‌های متنوع و جذاب و بهره گیری از غرائض، احساسات و حتی فطریات انسانی در رقابتی شکننده، عرصه را بر فرهنگهای رقیب، تنگ کنند و با در اختیار گرفتن افکار مخاطبان و تغییر نگرش در آنان رفتارشان رانیز کنترل نمایند.

موضوع رسانه‌های نوین، عملکرد و آثار آنها را هر گونه که بررسی کنیم، بی شک موضوعی بسیار مهم است و ما باید به عنوان متولیان دین جامعه، موضع خود را روشن و حکم تعامل با آن را تبیین کنیم؛


دیدگاه‌ها


دیدگاهتان را بنویسید

جهت ورود به سایت کلیک کنید.
-->