برای دسترسی به این دوره ثبت نام کنید شما در حال حاضر به این محتوا دسترسی نداریدشما در حال حاضر به این محتوا دسترسی نداریدشما در حال حاضر به این محتوا دسترسی نداریدشما در حال حاضر به این محتوا دسترسی نداریدشما در حال حاضر به این محتوا دسترسی نداریدشما در حال حاضر به این محتوا دسترسی نداریدشما در حال حاضر به این محتوا دسترسی نداریدشما در حال حاضر به این محتوا دسترسی نداریدشما در حال حاضر به این محتوا دسترسی نداریدشما در حال حاضر به این محتوا دسترسی ندارید
جهت ورود به سایت کلیک کنید.

رسانه شناسی تبلیغ دینی

شکل یک تصویر
وضعیت فعلی
ثبت‌نام نشده
قیمت
۲۲۰۰۰۰

امروز وسایل ارتباط جمعی (رادیو، تلویزیون و اینترنت) از مهم‌ترین لوازم زندگی ما شده اند و بدون هیچ مانع و محدودیتی مرزهای جغرافیایی را در می‌نوردند و از مهم‌ترین راههای کسب آگاهی و اطلاعات و از فراگیرترین، عمومی‌ترین و توانمندترین منابع معرفتی بشر به شمار می‌روند.

این ابزارهای تبلیغی که با رشد فزاینده‌ای در حال تعدد و تکثرند، برآن اند که با تهیه و پخش برنامه‌های متنوع و جذاب و بهره گیری از غرائض، احساسات و حتی فطریات انسانی در رقابتی شکننده، عرصه را بر فرهنگهای رقیب، تنگ کنند و با در اختیار گرفتن افکار مخاطبان و تغییر نگرش در آنان رفتارشان رانیز کنترل نمایند.

موضوع رسانه‌های نوین، عملکرد و آثار آنها را هر گونه که بررسی کنیم، بی شک موضوعی بسیار مهم است و ما باید به عنوان متولیان دین جامعه، موضع خود را روشن و حکم تعامل با آن را تبیین کنیم؛


دیدگاه‌ها


دیدگاهتان را بنویسید

-->