تکنیک های تصویرسازی

شکل یک تصویر
وضعیت فعلی
ثبت‌نام نشده
قیمت
300000

تصویرسازی هنری گسترده است. به همین علت تکنیک‌های زیادی در آن استفاده می‌شود. تکنیک های تصویر سازی، آثار هنری زیبایی را ایجاد می‌کنند. باید بتوان با استفاده از این تکنیک ها، یک تصویر حرفه ای پیاده سازی کرد. در صورتی که قصد آشنایی با ویژگی های یک تصویرسازی خوب را دارید در این آموزش به برخی از این تکنیک‌ها اشاره می‌کنیم.


دیدگاه‌ها


3 دیدگاه

  1. سلام علیکم
    ضمن تشکر از تلاش خوب مهارت افزایی شما عزیزان
    در خصوص این دوره خاص
    اول اینکه اسم دوره مناسب نیست. دوره “تکنیک های ایده یابی در تصویرسازی” است نه تکنیک های تصویرسازی
    بین این دو بسیار بسیار فرق هست.
    لذا در این دوره هیچ مهارت هنری و طراحی و کاراکتر یا ترکیب بندی و مانند آن آموزش داده نمیشود. فقط مباحثی در مورد اینکه چطور می توانیم برای یک موضوع ایده تصویرسازی پیدا کنیم.
    بعد هم محتوا بسیار مثال محور و مسئله محور پیش رفته به نوعی که به نظر می رسد گستره حرفه ای از تکینک های ایده را پوشش نداده. برای شروع خوب است اما در دوره های حوزوی با قیمتی حدود 100هزار تومان مناسب است. دوستان بسیاری از نکات دوره را با جستجو در خود نت خواهند یافت. یعنی اگر به جای کل دوره یک فایل 2 – 3 صفحه ای رئوس بحث طرح میشد حدودا نیمی از محتوا در اینترنت با انواع مثال و آموزش قابل دستیابی بود.
    لذا پیشنهاد مییشود در بخش توضیح دوره ؛ هم اجمالا اهداف و بخش ها را توضیح دهید و هم فهرست محتوا را قرار دهید تا افراد با دید باز وارد دوره شوند.

    با این وجود؛ بنده از دوره راضی بودم چراکه دستاورد برایم داشت. اما به نظر ارزش بهای دوره که رضایت طلاب هم داشته باشد 100هزار است. والا با این قیاس ارزش برخی از دوره های دیگر باید بیش از یک میلیون شود.
    لازم به ذکر است استاد بزرگوار هرگز کم کاری نداشته و حق مطلب را ادا کرده لکن ظرفیت موضوع همین قدر بوده و حدودا بیش از 50 درصد مطالب در اینترنت هست.

    دست بوس خادمان ولی عصر عج الله

دیدگاهتان را بنویسید

جهت ورود به سایت کلیک کنید.
-->