دوره جامع تدوین

شکل یک تصویر
وضعیت فعلی
ثبت‌نام نشده
قیمت
550000

بسته جامع آموزش تدوین

توسط مرتضی مظفری

سرفصل ها

توضیحات نرم افزاری
اصلاح رنگ
پرده سبز
کالکت و خروجی
کار با صدا
اندازه نماها

قدم بسیار مهمی پس از ضبط فیلم، تدوین آن است. تدوین نقشی جدی در روایت و قصه‌گویی بازی می‌کند. تدوین‌گر فیلم با در نظر گرفتن ریتم و روایت به نوعی، فیلم را بازنویسی می‌کند. تدوین ضعیف نه تنها از لحاظ بصری بیننده را کلافه می‌کند، بلکه می‌تواند حواس بیننده را از موضوع اصلی و خود فیلم پرت کند. تدوین‌گرهای متخصص، در القای حس و هیجان بازیگران و روایت به بیننده بسیار موثر هستند.

این فرایند بر پایه خلاقیت و تکنیک است. تدوینگر با استفاده از خلاقیت، دانش و تجربه سینمایی، آشنایی با قواعد زیبایی‌شناسی، در نظر گرفتن نیازهای روایت و دید کارگردان و درک پیام فیلم، کار می‌کند و در کنارش با تمرین و آشنایی با انواع تکنیک و نحوه و جای استفاده از آن‌، تدوینی حرفه‌ای انجام می‌دهد.

در دوره جامع آموزش تدوین فیلم بصورت قدم به قدم و پروژه محور به شما تدوین فیلم و کسب درآمد از آن آموزش داده میشود . شما پس از شرکت در این دوره توانایی دارید فیلم و ویدیوهایی با موضوعات: تبلیغاتی، موزیک ویدیو، آموزشی، سینمایی، مستند، عروس و داماد، یوتیوب و اینستاگرام و … را تدوین کنید و به عنوان یک تدوینگر در بازارکار مشغول به فعالیت شوید و کسب درآمد کنید.

نکته بسیارمهم اینکه برای خریداران این مجموعه، کارگاه یک روزه حضوری در بازه زمانی مشخصی به صورت رایگان در قم تدارک دیده شده که زمان آن متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.


دیدگاه‌ها


دیدگاهتان را بنویسید

جهت ورود به سایت کلیک کنید.
-->